I've Bought A Boat

Postby Tama on Thu 2/Jul/09 1:17pm

PXTed in by Tama at 1:17pm Thu 2nd Jul 09:
Cue Lonely Island song. Yup, I've just got an embarrassingly ugly 4WD diesel boat for road trip missions - but it was a good price and in suprisingly good nick so it's all good.

I think I shall call it the S S Steamer :D
1246497427-02072009.jpg
Tama
User avatar
"Come on Ruthie let's dance"
Member for: 18 years 11 months

Re: I've Bought A Boat

Postby Conners on Thu 2/Jul/09 1:22pm

That fits the "Arse Mission Van" description perfectly :lol:
Conners
User avatarMedal
"Seeing Double"
Member for: 17 years 4 months

Re: I've Bought A Boat

Postby thorg on Thu 2/Jul/09 1:23pm

thats a MF boat!

Congrats.
thorg
User avatar
"what blog?"
Member for: 16 years 6 months

Re: I've Bought A Boat

Postby E Dogg Capizzle on Thu 2/Jul/09 1:25pm

I don't think you'll get to steam many arses in that thing. Unless they were unusually accommodating.
E Dogg Capizzle
User avatar
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man."
Member for: 18 years 2 months

Re: I've Bought A Boat

Postby pissface on Thu 2/Jul/09 1:34pm

Tinted windows dont mean nothin'
they know who's insiiiide!
pissface
User avatar
"Boneshaker"
Member for: 17 years 10 months

Re: I've Bought A Boat

Postby Bigfoot on Thu 2/Jul/09 1:42pm

Needs spinnerz
Bigfoot
User avatar
"We are the Village Green Preservation Society"
Member for: 17 years 4 months

Re: I've Bought A Boat

Postby james on Thu 2/Jul/09 1:58pm

I christen her the SS MILF HUNTER what soccer mum wouldn't say no?
james
Member for: 16 years 9 months

Re: I've Bought A Boat

Postby crazychris on Thu 2/Jul/09 2:04pm

your vehicle is making me weak at the knees...
crazychris
User avatar
"Fitness and Fatness, now in equal measures!"
Member for: 14 years 5 months

Re: I've Bought A Boat

Postby Trail on Thu 2/Jul/09 2:11pm

Estima Emina or A steaming Enema??
:blink:
Trail
User avatar
"Concentrating on technique"
Member for: 12 years 3 months

Re: I've Bought A Boat

Postby thecharmed01 on Thu 2/Jul/09 2:59pm

Damn...I thought you meant a REAL boat LMAO
thecharmed01
User avatar
"Slave to Rogue"
Member for: 17 years 3 months

Re: I've Bought A Boat

Postby shmoodiver on Thu 2/Jul/09 3:04pm

Trail wrote:Estima Emina or A steaming Enema??
:blink:

:lol:
shmoodiver
User avatar
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Member for: 13 years 3 months

Re: I've Bought A Boat

Postby crazychris on Thu 2/Jul/09 3:26pm

I'm sure I've seen that car somewhere before.....
sssteamer1.jpg
sssteamer2.jpg
sssteamer3.jpg
crazychris
User avatar
"Fitness and Fatness, now in equal measures!"
Member for: 14 years 5 months

Re: I've Bought A Boat

Postby pinkmaggit on Thu 2/Jul/09 3:37pm

Looks like a great Bangbus.
pinkmaggit
User avatar
Member for: 13 years 8 months

Re: I've Bought A Boat

Postby danose on Thu 2/Jul/09 3:38pm

Conners wrote:That fits the "Arse Mission Van" description perfectly :lol:



needs a large pink sphincter painted on the back door :satan:
danose
User avatar
"I've never met a hill I didn't like"
Member for: 16 years 6 months

Re: I've Bought A Boat

Postby Tama on Thu 2/Jul/09 6:28pm

shmoodiver wrote:
Trail wrote:Estima Emina or A steaming Enema??
:blink:

:lol:

I thought of that exact phrase a few seconds after looking at the model names on the boot - and then thought I better keep quiet as I was buying the bloody thing :D
Tama
User avatar
"Come on Ruthie let's dance"
Member for: 18 years 11 months

Motoring | Sifting | Tama's Random Ramblings | Vogs - Latest Posts

Who is online

110 Users browsing this website: Google [Bot], Steeler [Crawler] and 108 guests

REMEBER TO CLICK THE LINKS WHEN BUYING FROM VORB SUPPORTERS


  • Vorb Shop
  • Wiggle
  • Chain Reaction Cycles
  • GT Bicycles
  • ProBikeKit

cron