Skatepark Mtb Edit:20 Minutes At Taupo

Postby joeseppyseptic on Fri 11/Dec/09 6:24pm

Yeah... this was filmed in 20 minutes.
Enjoy. Joe Simpson
simpsono@paradise.net.nz

way better quality vid on
http://www.vitalmtb.com/videos/member/S ... -seppy,190
[CLICK TO LAUNCH VID PLAYER] [CLICK TO LAUNCH VID PLAYER]
[CLICK TO LAUNCH VID PLAYER]
Jump Bike Edit of me at Taupo Skatepark
Viewed 995 times -
Last edited by joeseppyseptic on Tue 15/Dec/09 11:42pm, edited 1 time in total.
joeseppyseptic
"i've had a swollen"
Member for: 11 years 9 months

Re: Skatepark Mtb Edit:20 Minutes At Taupo

Postby the-right-to-evolve on Fri 11/Dec/09 7:59pm

cool video Simpson :thumbsup: (its sean btw). shame about how pixelated everything is......hows being in taupo going?
the-right-to-evolve
User avatar
"Language is the liquid that we're all dissolved in, great for solving problems after it creates them."
Member for: 8 years 11 months

Re: Skatepark Mtb Edit:20 Minutes At Taupo

Postby joeseppyseptic on Fri 11/Dec/09 9:45pm

its goin pretty good man... its great. good scene, heaps of awesome riders. The quality is shitty cos our internet slow as. check vital mtb for a better quality version which should be up shortly. learnt any smooth maneuvers on your roller skates?
joeseppyseptic
"i've had a swollen"
Member for: 11 years 9 months

Re: Skatepark Mtb Edit:20 Minutes At Taupo

Postby the-right-to-evolve on Sat 12/Dec/09 9:54am

lol :) i havent skated in a while ae weathers been crap. my old bike got nicked so i had to build up a new one and i snapped the front axle on that last week so im not riding or skating atm. but on the upside my new fixed gear is nearly finished and Ashley (you know that does trials?) built one so ill be riding with him for a while i expect.
the-right-to-evolve
User avatar
"Language is the liquid that we're all dissolved in, great for solving problems after it creates them."
Member for: 8 years 11 months

Re: Skatepark Mtb Edit:20 Minutes At Taupo

Postby dhmachine on Sun 13/Dec/09 6:51pm

Nice one Joe!

I was kind of hoping for 20 mins of you on 20", but this was pretty cool too.

I've got to get down for a ride with you soon.

Mike H
dhmachine
Member for: 14 years 2 months

Re: Skatepark Mtb Edit:20 Minutes At Taupo

Postby joeseppyseptic on Mon 14/Dec/09 10:29am

yeah cheers man... buts vorbs a mtb site and all, so yeah... check bmxmafia.co.nz for 1:30 on my 20 inch.

i'm keen as to ride that new pump track in napier, or head up to putaruru or cambridge, so yeah we should go for a ride
Last edited by joeseppyseptic on Tue 15/Dec/09 11:47pm, edited 1 time in total.
joeseppyseptic
"i've had a swollen"
Member for: 11 years 9 months

Re: Skatepark Mtb Edit:20 Minutes At Taupo

Postby mx_mitch on Mon 14/Dec/09 11:27am

Sick vid man. We rode with you when you came to cambridge for the bmx.
mx_mitch
User avatar
Member for: 11 years 4 months

Re: Skatepark Mtb Edit:20 Minutes At Taupo

Postby mutha hucker on Tue 15/Dec/09 1:29pm

nice bro :thumbsup:
mutha hucker
"pin it or get stuffed!!!"
Member for: 8 years 0 months

Re: Skatepark Mtb Edit:20 Minutes At Taupo

Postby its that guy on Tue 15/Dec/09 1:54pm

nice video. next time give yourself more than 20mins :D
its that guy
User avatar
"Lurkin"
Member for: 8 years 3 months

Re: Skatepark Mtb Edit:20 Minutes At Taupo

Postby Wills27 on Wed 16/Dec/09 8:36pm

awesome vid.
Wills27
Member for: 9 years 10 months

Re: Skatepark Mtb Edit:20 Minutes At Taupo

Postby latuff on Sat 26/Dec/09 9:04pm

nice work
latuff
User avatar
"get loose get with it just pinn it"
Member for: 9 years 1 month

Re: Skatepark Mtb Edit:20 Minutes At Taupo

Postby Troy Sircombe on Tue 12/Jan/10 3:54pm

mean bro
Troy Sircombe
User avatar
Member for: 7 years 9 months

Re: Skatepark Mtb Edit:20 Minutes At Taupo

Postby dh man on Fri 5/Mar/10 5:49pm

what a pina yeah boy nice vid
dh man
Member for: 7 years 9 months

Cycling | Dirt Jumping (MTB) | Mountain Biking | Urban + Park (MTB) - Latest Posts

Who is online

49 Users browsing this website: DotBot, Google [Bot], Google Adsense [Bot] and 45 guests

REMEBER TO CLICK THE LINKS WHEN BUYING FROM VORB SUPPORTERS


  • GT Bicycles
  • Merlin Cycles
  • ProBikeKit
  • Torpedo7
  • Vorb Shop
  • Wiggle
  • Chain Reaction Cycles