happybaboon
User avatar
"Proud owner of vorb's largest"
Member for: 15 years 10 months

Re: I'm Helping Save The Rainforest.. And I Didn't Even Know It!

Postby Chickenman on Thu 6/Aug/09 2:30pm

So do we get carbons credits for years of applying the above technique?
Chickenman
User avatar
Member for: 15 years 6 months

Re: I'm Helping Save The Rainforest.. And I Didn't Even Know It!

Postby happybaboon on Thu 6/Aug/09 2:32pm

Hmmm... Dunno. You should definitely get carbon credits for shitting in other peoples vegetable gardens though :)
happybaboon
User avatar
"Proud owner of vorb's largest"
Member for: 15 years 10 months

Re: I'm Helping Save The Rainforest.. And I Didn't Even Know It!

Postby thorg on Thu 6/Aug/09 2:33pm

what if you just post them the poo, does that still count?
thorg
User avatar
"what blog?"
Member for: 13 years 6 months

Re: I'm Helping Save The Rainforest.. And I Didn't Even Know It!

Postby happybaboon on Thu 6/Aug/09 2:35pm

No, it doesn't count. Think of all the carbon wasted in transit. Also there's no guarantee that they'll use the poos to fertilise their vegetable garden. If you want it to count for carbon credits you've got to deliver it in person, preferably at night after drinking when the poo is at it's most nutrient-rich.
happybaboon
User avatar
"Proud owner of vorb's largest"
Member for: 15 years 10 months

Re: I'm Helping Save The Rainforest.. And I Didn't Even Know It!

Postby thorg on Thu 6/Aug/09 2:38pm

your right of course :huh:

is it ok to pee in someone elses shower?
thorg
User avatar
"what blog?"
Member for: 13 years 6 months

Re: I'm Helping Save The Rainforest.. And I Didn't Even Know It!

Postby crazychris on Thu 6/Aug/09 2:42pm

a quick poll of people in shouting distance shows that girls hate shower peeing, boys have no trouble with it.
crazychris
User avatar
"Fitness and Fatness, now in equal measures!"
Member for: 11 years 6 months

Re: I'm Helping Save The Rainforest.. And I Didn't Even Know It!

Postby thorg on Thu 6/Aug/09 2:45pm

crazychris wrote:a quick poll of people in shouting distance shows that girls hate shower peeing, boys have no trouble with it.
i so want to try that in my workplace :lol: :lol:

i dont have the courage :huh:
thorg
User avatar
"what blog?"
Member for: 13 years 6 months

Re: I'm Helping Save The Rainforest.. And I Didn't Even Know It!

Postby Jim on Thu 6/Aug/09 2:48pm

Damn gubberment offices.
Jim
User avatar
Member for: 13 years 3 months

Re: I'm Helping Save The Rainforest.. And I Didn't Even Know It!

Postby E Dogg Capizzle on Thu 6/Aug/09 2:52pm

Does this apply to pooing in the shower? :eh:
E Dogg Capizzle
User avatar
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man."
Member for: 15 years 3 months

Re: I'm Helping Save The Rainforest.. And I Didn't Even Know It!

Postby sifter on Thu 6/Aug/09 2:57pm

E Dogg Capizzle wrote:Does this apply to pooing in the shower? :eh:


That doesn't sound like a good idea to me...

I'm going to poo at work and not flush from now on. Though I suppose the next person will flush before they sit down. Hmmm, I'm going to have to rethink...
sifter
User avatar
Member for: 14 years 1 month

Re: I'm Helping Save The Rainforest.. And I Didn't Even Know It!

Postby jo on Thu 6/Aug/09 3:02pm

If its yellow let it mellow, if its brown flush it down? :eh:
jo
User avatar
"Windy"
Member for: 14 years 5 months

Re: I'm Helping Save The Rainforest.. And I Didn't Even Know It!

Postby happybaboon on Thu 6/Aug/09 3:02pm

sifter wrote:
E Dogg Capizzle wrote:Does this apply to pooing in the shower? :eh:


That doesn't sound like a good idea to me...

I'm going to poo at work and not flush from now on. Though I suppose the next person will flush before they sit down. Hmmm, I'm going to have to rethink...

Poo on the toilet floor and plant a seedling in it.
happybaboon
User avatar
"Proud owner of vorb's largest"
Member for: 15 years 10 months

Re: I'm Helping Save The Rainforest.. And I Didn't Even Know It!

Postby E Dogg Capizzle on Thu 6/Aug/09 3:03pm

sifter wrote:That doesn't sound like a good idea to me...


Yeah, I can see certain disadvantages.
E Dogg Capizzle
User avatar
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man."
Member for: 15 years 3 months

Re: I'm Helping Save The Rainforest.. And I Didn't Even Know It!

Postby thorg on Thu 6/Aug/09 3:04pm

sifter wrote:
E Dogg Capizzle wrote:Does this apply to pooing in the shower? :eh:


That doesn't sound like a good idea to me...

I'm going to poo at work and not flush from now on. Though I suppose the next person will flush before they sit down. Hmmm, I'm going to have to rethink...
what about pooing in the cistern? that way, you dont flush, and the next person flushes your away when they flush theirs :thumbsup:

you should try this and let us know how it turns out.
thorg
User avatar
"what blog?"
Member for: 13 years 6 months

Environment | Sifting - Latest Posts

Who is online

56 Users browsing this website: Google [Bot], Google Adsense [Bot] and 53 guests

REMEBER TO CLICK THE LINKS WHEN BUYING FROM VORB SUPPORTERS


  • GT Bicycles
  • Merlin Cycles
  • ProBikeKit
  • Vorb Shop
  • Wiggle
  • Chain Reaction Cycles